بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

Divar دیوار یک وبسایت بزرگ با محتوای نیازمندی‌ های روزانه در زمینه ی خرید و فروش کالای نو و دست دوم می باشد. به جرئت این نرم افزار را می توان بهترین اپلیکیشن در زمینه ی خرید و فروش کالای نو و دست دوم دانست. شما با دانلود این برنامه می توانید به فروش اجناس خود یا خرید اجناس مورد نظر بدون نیاز به واسطه اقدام به معامله کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید اجناس موردنظر خود را در زمینه های لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، وسایل نقلیه، کسب و کار، شخصی و سرگرمی و فراغت را به فروش برسانید. هر یک از دسته بندی های نام برده شده به زیر مجموعه هایی تقسیم می شوند که دسترسی راحت به آگهی های مدنظر را به راحتی فراهم کرده است.

معرفی

آیا در منزل و یا محل کارتان اجناس دست دوم بسیار زیادی وجود دارد که از آن ها استفاده ای نمی کنید؟ ما برنامه ی Divar دیوار را به شما پیشنهاد می کنیم. به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که بدون استفاده هستند را در این برنامه قرار دهید و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به فروش آن ها کنید. تنها کافی است که پس از دانلود و نصب برنامه با کلیک برروی گزینه ی + محصولات خود را برای فروش قرار دهید. این برنامه شامل تعداد بسیار زیادی از آگهی هاست. از انواع وسایل نقلیه گرفته تا انواع گوشی های موبایل، لوازم برقی و…! تمام آگهی های برنامه ی دیوار بر اساس محل جغرافیایی، موضوع و دسته‌ بندی منظم شده اند و شما می توانید به راحتی به وسیله ی موردنیاز کارکرده یا نو خود برسید.

رابط کاربری

Divar دیوار دارای محیط کاملا شیک و ساده و اما کاربردی است که می توانید به سادگی از آن استفاده کنید. امکان بسیار عالی این برنامه ی خارق العاده این است که آگهی‌ها بر اساس محل جغرافیایی، موضوع و دسته‌بندی روی این برنامه گنجانیده شده اند. دیوار نیازمندی‌ های همراه میلیون‌ ها ایرانی با درج نزدیک به ۱۰۰ هزار آگهی رایگان در روز از سوی شما کاربران است. آگهی‌ هایی که از طریق دستگاه‌ های اندروید، آیفون و وب‌ سایت دیوار دریافت می‌ شوند. همین حالا به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که به دردتان نمی‌  خورد یا می‌ خواهید مدل جدیدترش را بگیرید، روی «دیوار» آگهی کنید. خودرو و خانه‌ی آینده خود را پیدا کنید. کالا و خدمات و کسب و کارتان را معرفی کنید و از بخش کاریابی و استخدام دیوار آینده خود را بسازید.

  Divar v11.5.12

 

دانلود با حجم 13 مگابایت

www.yekdown.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۳۰
fariba rahmanzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی