بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

WhatsApp V2.22.4.14 + Business Win/Mac + Portable واتس اپ

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱ ق.ظ

WhatsApp یک برنامه پیام‌رسان فوری برای تلفن‌های هوشمند و رایانه‌ها بوده که توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده است. این پیام رسان سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند آندروید، آیفون، نوکیا، بلک‌بری، سیمبین، ویندوز موبایل و سیستم عامل‌های مک و ویندوز است. این نرم افزار از ارتباط دیتا و یا WLAN (وای-فای) برای فرستادن پیام استفاده می‌کند. واتس‌اپ و نرم‌افزارهای شبیه به آن امروزه با گسترش اینترنت همراه، جایگزینی برای SMS یا پیام‌های متنی کلاسیک شده‌اند. حدودا 5سال قبل بود که واتس‌اپ اعلام کرد تعداد مشترک‌های این شبکه از مرز یک میلیارد نفر گذشت.

امکانات

از آنجا که WhatsApp  و سرویس مکالمه‌های صوتی و ویدیویی آن به صورت بهینه برای گوشی‌های موبایل طراحی شده، شما می‌توانید مکالمات خود را بدون هیچگونه تاخیر و با کیفیتی مطلوب تجربه کنید. در واقع به هنگام استفاده از این پیام‌رسان چه در مکالمات صوتی و چه در تماس‌های تصویری (فردی/گروهی)، دیگر هیچ خبری از سکوت‌های طولانی و انتظار برای ارسال و دریافت تصویر و صدا نخواهد بود. زیرا که پیام‌رسان واتساپ ویندوز به صورت بهینه با سرعت اینترنت و دیتای موبایل شما طراحی شده است. در نتیجه به همان نسبت سعی می‌کند کیفیت را مطابق با سرعت انتقال داده در شبکه شما تطبیق دهد. تا بتوانید از تجربه مکالمات خود با کیفیتی مطلوب تحت شبکه اینترنت لذت ببرید.

قابلیت ها

WhatsApp  با کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد، شما را قادر می‌سازد تنها از طریق یک خط اینترنت حتی با کیفیت نه‌چندان مطلوب هم بتوانید با دیگر مخاطبین در سراسر دنیا ارتباط برقرار کرده و به ارسال/دریافت پیام صوتی، تصویری و یا متنی بپردازید. با توجه به گسترش محبوب سرویس‌های پیام‌رسان طی چند سال اخیر، شاهد حضور شمار بسیاری از این اپلیکیشن ها بوده‌ایم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌شد به سرویس تلگرام، وی‌چت، لاین، وایبر و … اشاره کرد. اکنون که دیگر استقبال از این اپلیکیشن‌ها به مانند گذشته نیست، باری دیگر پیام‌رسان واتساپ با امکانات فوق‌العاده خود نامی بر سر زبان‌ها انداخته و انتخاب شماره یک افراد برای برقراری ارتباط سریع با دیگران بدل شده است.

ظرفیت بالای سرویس‌دهی پیام‌رسان WhatsApp   هیچ محدودیتی را در شمار کاربر، تعداد پیام‌های ارسالی و یا دقایق مکالمه برای شما تعیین نمی‌کند. در واقع ورود این دسته از پیام‌رسان‌ها، از همان ابتدا یک تهدید بالقوه برای اپراتورهای خدمات تلفن همراه به شمار می‌رفت و همانطور که می‌شد پیش‌بینی کرد، کاربرد این سرویس‌ها و مکالمات طولانی مدت (و رایگان) در آن‌ها، توانست رضایت میلیون‌ها کاربر در دنیا را جلب کند و اکنون می‌توان گفت که این پیام‌رسان در واقع محبوب‌ترین سرویس پیام‌رسان اینترنتی کاملا رایگان در سراسر دنیاست. که همین حالا نزدیک به 2 میلیارد کاربر فعال در جهان دارد.

نسخه ویندوز

 WhatsApp v2.22.2.10 + Business

دانلود با حجم 31 مگابایت
دانلود نسخه Business با حجم 32 مگابایت

 WhatsApp Portable 2.2202.12

دانلود با حجم 203 مگابایت
نسخه مک
دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 112 مگابایت

 

پسورد فایل : yekdown.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۳۰
fariba rahmanzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی