بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

Adobe Lightroom  یک برنامه دوربین ویرایشگر رایگان، قدرتمند و در عین حال بصری است. این نرم افزار ضمن کمک به شما برای تبدیل شدن به یک عکاس بهتر، به شما کمک می کند تصاویری زیبا ضبط و ویرایش کنید.

شما همچنین با استفاده از Adobe Lightroom می توانید میزان روشنایی تصویر و کنتراست را تنظیم کرده و یا با توجه به محتوای مورد نظر از امکاناتی مثل  هایلایت استفاده کنید. نکته ای که در مورد این ویژگی ها وجود دارد راحتی کار با آن هاست.

سادگی

یکی از مشکلاتی که بسیاری از برنامه های تخصصی دارند پیچیدگی بیش از حد آن ها برای کاربران عادی است. اما این اپلیکیشن کاربردی ترین قابلیت ها را در ساده ترین قالب ممکن قرار داده تا تمام کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.

Adobe Lightroom بهترین سرویس برای افرادی است که عکاسی را دوست دارند. از عکس ها و ویرایش های اصلی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا به آنها در دستگاه های دیگر و همچنین در وب دسترسی پیدا کنید. عکس های با وضوح کامل خود را تنظیم کرده و از نسخه اصلی و ویرایش شده های خود نیز نسخه پشتیبان تهیه کنید.

با استفاده از Adobe Lightroom در وقت خود صرفه جویی کنید تا بتوانید روی عکاسی خود تمرکز کنید. این نرم افزار از قدرت هوش مصنوعی برای برچسب زدن و سازماندهی عکس های خود بر اساس اشیاء یا افرادی که در آنها وجود دارد، بهره می برد. ویرایشگر عکس لایت روم به ابزارهای سازمانی مانند رتبه بندی و پرچم مجهز شده است. بنابراین می توانید عکس های مورد نظر خود را به بهترین شکل علامت گذاری کنید و با یک کلیک آلبوم ایجاد کنید

اگر نمی خواهید تمام تصویر خود را ویرایش کنید، می توانید با استفاده از Selective Editing دقیقا آن بخش از تصویر که نیاز به ویرایش دارد را ویرایش کنید.

در نهایت هم می توانید فایل آماده شده را با هر فرمتی که می خواهید خروجی گرفته و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. هم اکنون شما می توانید این برنامه کاربردی و با کیفیت را بصورت رایگان از وب سایت یکداون دانلود نمایید.

   Adobe Lightroom v7.2.0

 

دانلود با حجم 100مگابایت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۳۰
fariba rahmanzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی