بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

Neshan V9.9.0 APK نشان مسیریاب ایرانی در اندروید

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵ ب.ظ

Neshan نشان چیست؟

امروزه با وجود گوشی های هوشمند و دسترسی آن ها به جی پی اس شما می توانید هر آدرسی را به راحتی و بدون نیاز به کمک گرفتن از هیچ کسی پیدا کنید. همان طور که می دانید برای مسیریابی و مکان یابی در گوشی های هوشمند، اپلیکیشن های مختلفی وجود دارد. ویز و گوگل مپ از بهترین و شناخته شده ترین این اپلیکیشن ها هستند. اما اگر از استفاده کنندگان این اپلیکیشن ها باشید، حتما متوجه کمبود هایی در آنان شده اید. که اگر رفع می شدند می توانستند خدمات بهتری را به کاربران ایرانی ارائه دهند. یکی از این کمبود ها به روز نبودن کامل نقشه و لحاظ نشدن قوانین ترافیکی ایران در این اپلیکیشن هاست.

معرفی

تیم ها و شرکت های زیادی در ایران سعی در ارائه یک اپلیکیشن کاملا ایرانی داشته اند. که بتواند خدمات مختص کاربران ایرانی ارائه داده و مشکلات برنامه های خارجی را نداشته باشد. اکثر این تلاش ها با موفقیت رو به رو نشده اند و نتوانستند کاربران ایرانی را راضی نگاه دارند. اما به تازگی اپلیکیشنی منتشر شده است که می تواند این وضعیت را تغییر دهد. Neshan نشان عنوان یک اپلیکیشن نقشه و مسیریاب سخن‌گوی فارسی همراه با نمایش ترافیک زنده مخصوص سیستم عامل اندروید است.

نقطه عطف

 اپلیکیشن Neshan نشان بر خلاف رقبا از نقشه‌های گوگل استفاده نکرده و ترجیح داده که با شخصی‌ سازی نقشه‌ های متن‌باز OSM، برای به‌روزرسانی اطلاعات به گوگل وابسته نباشد. همین موضوع هم به نقطه عطفی برای نشان تبدیل شده است. تا با دست باز تر قابلیت‌ هایی را در اختیار کاربر بگذارد که محصولات ایرانی دیگر نتوانسته بودند.

 

ویژگی ها

مسیریاب Neshan نشان مانند برنامه بلد دیگر مسیرباب ایرانی در جهت نمایش ترافیک، نمایش مدت زمان سفر و رسیدن به مقصد و… می باشد. این نرم افزار به فرد کمک می کند جهت رسیدن به مقصد خود، اطلاعات کاملی را در اختیار داشته باشد. با دانلود این نرم افزار که یک مسریاب اندرویدی حرفه ای می باشد شما می توانید به مسیریابی خود جهت آنالیز کامل ترافیک شهر بپردازید. جالب است بدانید با دانلود این برنامه سخنگوی فارسی آن تا پایان سفر همراه شما خواهد بود.

 

 

 Neshan v9.9.0

 

دانلود نسخه arm با حجم 22 مگابایت
دانلود نسخه arm64 با حجم 23 مگابایت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۳۰
fariba rahmanzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی