بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

Snapp V6.1.0 APK تاکسی اینترنتی اسنپ برای اندروید

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶ ق.ظ

اسنپ، محبوب ترین اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ایران می باشد که به کمک آن می توانید در کمترین زمان ممکن درخواست تاکسی ارسال کنید و به مقصدتان برسید. کافی است شما بعد از دانلود اسنپ و نصب آن، مبدا و مقصد مورد نظرتان را انتخاب کنید. نرم افزار نزدیک ترین تاکسی به شما را مطلع می کند و در اختیارتان قرار می دهد.

معرفی

دیگر نیازی نیست برای سفرهای درون شهری با آژانس تماس بگیریم و درخواست تاکسی کنیم. یا اینکه اگر عجله داریم سریعا از منزل خارج شویم و دنبال تاکسی های دربست باشیم. تاکسی های اسنپ در سطح شهر منتظر درخواست شما هستند. همچنین نصب این نرم افزار و استفاده از آن، صرفه جویی در زمان و هزینه را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

ویژگی ها

از ویژگی های کاربردی برنامه اسنپ می توان به قابلیت ذخیره کردن لوکیشن های مختلف در دسته های منزل، محل کار و… اشاره کرد. همچنین دیگر نیازی به پول نقد ندارید. کافی است حساب اسنپ رو شارژ کنید و هزینهرا به صورت آنلاین به راننده پرداخت کنید. علت محبوبیت بسیار زیاد این اپلیکیشن ویژگی هایی است که در اختیار شما قرار می دهد و تجربه سفر با آن را از تاکسی های خطی بسیار متفاوت می کند. از چانه زدن با راننده بر سر میزان کرایه تا معطل شدن برای پر شدن تاکسی، همه این ها چالش هایی است که در استفاده از تاکسی های درون شهری با آن ها سر و کار داریم. با استفاده از این نرم افزار هیچ یک از این مشکلات را نخواهید داشت.

 

همچنین اسنپ به شما این امکان را می دهد تا ابتدا مبدا و مقصد مسیر خود را به صورت هوشمند و تنها با یک بار لمس صفحه به راحتی انتخاب کنید.  پس از آن به شما هزینه سفر را نشان می دهد تا در صورت موافقت آن را انتخاب کنید. محاسبه نرخ سفر نیز در این اپلیکیشن معیار های خاص خود را دارد. به طور مثال ساعت سفر، میزان ترافیک و تعداد سرویس های موجود در نزدیکی شما همگی در قیمت پیشنهادی موثر هستند.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این اپلیکیشن می‌توان به امنیت بالای آن اشاره کرد. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با امنیت کامل به مقصد مورد نظر خود بروید. قبل از انجام سفر نیز شما قادر خواهید بود تا مشخصات و تصویر راننده را مشاهده کنید و حتی برای اطمینان بیشتر آن را برای دوستان و خانواده خود بفرستید.

قابلیت های ویژه

البته قابلیت های این اپلیکیشن کاربردی به اینجا ختم نمی‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه از رستوران های اطراف غذا سفارش دهید. یا حتی خرید های سوپر مارکتی خود را در کمترین زمان انجام دهید. در بخش خرید های سوپر مارکتی، اقلام مورد نیاز به شکل بسیار منظمی دسته بندی شده اند. برای پیدا کردن کالای مورد نظر مشکلی نخواهدی داشت. یکی دیگر از قابلیت های خوبی که به اپلیکیشن خود اضافه کرده است، امکان رزرو هتل های داخلی و خارجی قبل از سفر است. شما می‌توانید مشخصات هتل های مختلف را به همراه قیمت آن ها مشاهده کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 لیست دانلود

 Snapp v6.1.0 تاکسی اینترنتی اسنپ برای اندورید

 

دانلود با حجم 43 مگابایت

www.yekdown.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۳۰
fariba rahmanzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی