بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

Rhinoceros  یکی از نرم افزارهای قدرتمند طراحی مهندسی است که به طراحان حرفه ای و کاربران معمولی اجازه می دهد به طراحی اشکالی چون انواع مختلف مدل های کشتی بپردازند. راینو  یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مورد استفاده طراحان و به خصوص طراحان صنعتی است که در سال 1980 توسط برادران مک نیل (Mcneel) در سیاتل آمریکا متولد شد.

در این برنامه از سیستم (Non-uniform Rational B-Spline) استفاده شد که در واقع یک سیستم ریاضی برای محاسبه و ارائه منحنی ها و سطوح در گرافیک کامپیوتری است. سابقه این سیستم به سال 1950 میلادی بر می گردد که با توجه به نیاز در صنایع کشتی سازی و اتومبیل به وجود آمد. این سیستم ابتدا در صنعت خودرو و در نرم افزارهای مخصوص آن و سپس در زمینه ها ی دیگر گرافیک کامپیوتری وارد شد. اصول ساخت سطوح در راینو بر ساخت منحنی ها استوار است. برای مدلینگ در محیط راینو ابتدا شبکه ای از منحنی ها در فضا ایجاد شده و سپس تبدیل به سطح می شوند. راینو نرم افزاریست که بر روی کامپیوتر های خانگی و لپ تاپ ها بدون نیاز به هیچ سخت افزار خاصی بسیار سریع خواهد بود.

قابلیت ها

با دانلود Rhinoceros می توانید به ایجاد، ویرایش، تجزیه و تحلیل، رندر کردن، تحریک و حرکت طراحی و ترجمه نربز منحنی ها، سطوح ، جامدات، مش های چند ضلعی و… بپردازید. این نرم افزار دقت مورد نیاز برای طراحی، نمونه اولیه، مهندسی، تجزیه و تحلیل و تولید هر چیزی از یک هواپیما گرفته تا یک جواهر را دارا می باشد. به کمک نرم افزار Rhinoceros  می توانید ۱۰۰ ها محصول سه بعدی را ایجاد کنید. این نرم افزار بسیار قدرتمند می باشد و نیاز به سخت افزاری قوی نمی باشد و شما می توانید روی هر سیستمی آن را نصب کرده و از آن استفاده کنید.

ویژگی ها

Rhinoceros در حقیقت نرم افزاری قدرتمند می باشد که به شما برای طراحی قطعات صنعتی کمک می کند. این نرم افزار به شما برای طراحی سه بعدی مکانیکی، شبیه سازی محصول، ایجاد قالب و… کمک می کند. از دیگر موارد استفاده این نرم افزار در طراحی صنعتی، معماری، صنایع آبی، طراحی جواهرات، طراحی اتومبیل و… اشاره کرد. ویژگی بارز این نرم افزار امکان تبادل فایل با سایر نرم افزار های طراحی می باشد. همچنین کاربران می توانند در ابتدا طرح خود را بصورت پیش نویس تهیه کنند.

لازم به ذکر است که راینو 7 مهم ترین آپدیت  تاریخ این نرم افزار  می باشد. شما می توانید اشکال ارگانیک را با ابزارهای جدید SubD ایجاد کنید. از الگوریتم قوی QuadRemesh برای ایجاد یک مش چهارگانه زیبا یا مش های NURBS استفاده کنید.

Rhinoceros V7.15.22039.13001 (x64) + activator

 

دانلود با حجم 293 مگابایت

V-Ray 5.20.04 (x64) for Rhinoceros 6-8

 

دانلود با حجم 618 مگابایت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۳۰
fariba rahmanzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی