بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

Poster Maker نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا پوسترهای جالبی را در سریع ترین زمان با رضایت بخش ترین نتایج بسازید. از زمانی که دنیا به کار در خانه روی آورد، یک سری برنامه کاربردی برای پشتیبانی از کارهای اداری منتشر شد. من این اتفاق را بسیار مثبت می بینم. البته ابزارها نه می توانند جایگزین خلاقیت انسان شوند و نه می توانند نقش افراد را به طور کامل در کار ایفا کنند. اما امروزه، افراد باید از این ابزارهای خوب استفاده کنند تا کار را به درستی، سریع و با کمترین زحمت انجام دهند.

Poster Maker نیز از جمله برنامه های پرطرفدار می باشد. این ابزاری است که به شما کمک می کند بدون صرف زمان زیاد پوسترهای جالبی طراحی کنید. اینجا جایی برای تقلب نیست. هرکس بهتر عمل کند پاداش می گیرد، مهم نتیجه است. به خصوص اینکه در موقعیتی هستید که به تطبیق پذیری زیادی نیاز دارد. زیرا کارهای زیادی را انجام می دهید، ایده خوبی است که به این برنامه تکیه کنید.

چرا باید سریع پوستر بسازید؟

شما نیازی به دانستن نحوه طراحی یا داشتن مهارت های نرم افزاری خاصی ندارید. تا زمانی که ایده، ذهن سازمان یافته و کمی انعطاف دارید، می توانید از Poster Maker برای مفید کردن کار خود استفاده کنید. حتی اگر ایده های زیادی پشت سر هم داشته باشید، می توانید به سرعت یک پوستر بسازید. رسانه‌های سنتی تبلیغات آفلاین زمانی که تمام دنیا تمام فعالیت‌های بیرونی را به تعویق انداخته‌اند، اغلب کارایی خود را از دست داده اند. بنابراین، تبلیغات آنلاین اهمیت فراوانی پیدا کرده است. پس باید محتوای خوب تولید کنید و همیشه تصاویر واضح و جذاب خلق کنید.

با Poster Maker چه کاری می توان انجام داد؟

در پوستر ساز، بیش از 5000 قالب پوستر موجود است. بدون تبلیغات، کاملا رایگان و بدون واترمارک. کافی است فقط آن را دانلود کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از تخیل خود برای اتصال جزئیات موجود و مطابقت و سفارشی کردن همه چیز بر اساس ایده های خود استفاده کنید. فرآیند سفارشی کردن پوستر بسیار ساده است. علاوه بر منبع عظیم پوسترهای موجود، می توانید آنها را با صدها افکت، فیلتر، فونت، نمادها، الگوها و نمادهای جالب تغییر دهید. در یک کلام مانند یک میز بوفه است که هر ظرف را مرتب چیده است. وظیفه شما این است که برسید، هر ظرف را بردارید تا در بشقاب بگذارید، و بشقاب خود را به طرز جذابی ارائه دهید.

 Poster Maker (Premium Unlocked) v64.0

 

دانلود با حجم 18 مگابایت

www.yekdown.com

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۳۰
fariba rahmanzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی