بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

X-Plore File Manager 4.28.25 APK مدیریت فایل در اندروید

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴ ب.ظ

X-plore File Manager که توسط Lonely Cat Games توسعه یافته است، یک برنامه مدیریت فایل برای تلفن های همراه می باشد که دارای عملکردهای بسیار خوبی برای گوشی است.

امکانات

در X-plore File Manager  دکمه ها و میانبرها طوری چیده شده اند که کار را برای کاربر ساده تر کنند. به راحتی روی پوشه‌ها یا فایل‌ها کلیک می‌کنید تا فایل‌ها باز شوند یا کلیک طولانی برای باز کردن منوی زمینه حاوی گزینه‌ ها که می‌تواند بر روی آیتم‌های کلیک‌شده خاص یا چندین مورد انجام شود. انتخاب های متعدد به آن اجازه می دهد تا روی چندین فایل به طور همزمان کار کند.

این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا داخل گوشی ها یا تبلت های اندرویدی را مشاهده کنند. به این معنی که می توانید دو پوشه را به طور همزمان مشاهده کنید. علاوه بر این X-plore File Manager پوشه ها را در قالب سیستم درختی نمایش می دهد. این امر باعث می شود تا کاربران به راحتی بتوانند مکان فایل را کنترل کنند و به سرعت به مکان دیگری منتقل شوند.

پشتیبانی شبکه

شما می توانید فایل های پشتیبان تهیه کنید و برنامه های غیر ضروری را حذف کنید. اگر یک کاربر معمولی هستید، می توانید حافظه داخلی را مخفی کنید. این نرم افزار همچنین از سرورهای FTP و FTPS (FTP ایمن) و چندین سرور قابل تنظیم پشتیبانی می کند. X-plore File Manager می‌تواند پوشه‌های مشترک را روی رایانه‌های موجود در شبکه محلی (شبکه محلی) نمایش دهد. البته این سیستم از پروتکل SMB پشتیبانی می کند و امکان دسترسی به پوشه ها در رایانه های دیگر یا حتی سرورهای راه دور را فراهم می کند.

دیگر ویژگی ها

X-plore File Manager می تواند به بسیاری از خدمات ذخیره سازی ابری دسترسی داشته باشد. کاربران باید یک حساب کاربری برای آن سرویس ها داشته باشند. پس از آن می توانید به فایل های ذخیره شده دسترسی داشته باشید.عملیات اصلی مربوط به مدیریت فایل ها و پوشه ها از جمله مشاهده، کپی، انتقال، حذف، فشرده سازی در فرمت Zip، استخراج، تغییر نام، اشتراک گذاری و … را فراهم می آورد.این نرم افزار می‌تواند عکس‌ها را در آلبوم‌های Picasa فهرست کند. نرم افزار از نمایش فایل های SQLite در قالب جدول پشتیبانی می کند. هر جدول شامل یک سری ستون و ردیف با ورودی های پایگاه داده است.

X-plore File Manager 4.28.25 [Android] – Donate features unlocked
دانلود با حجم 7 مگابایت

www.yekdowm.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۳۰
fariba rahmanzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی