بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

ZEDGE برنامه ای است که تبلیغات را حذف کرده و سرعت دانلود را هنگام دانلود تصاویر پس زمینه و آهنگ های زنگ برای تلفن های همراه افزایش می دهد. با نصب این برنامه از وب سایت ما می توانید از کل سرویس به صورت رایگان استفاده کنید! آیا به دنبال تغییر تصویر زمینه و تنظیم آهنگ زنگ جدید برای دستگاه خود هستید، اما دستگاه نیازهای شما را برآورده نمی کند؟ این اپلیکیشن شخصی سازی شده به شما کمک می کند تا کارهای فوق را به سادگی و به سرعت انجام دهید.

ZEDGE بر اساس نام توسعه دهنده نامگذاری شده است. اولین بار در سال 2003 برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شد. این نرم افزار تا کنون دستاوردهای برجسته بسیاری را به دست آورده است. مانند: رسیدن به بالای محبوب ترین برنامه ها در Google Play ایالات متحده و داشتن بیش از 30 میلیون کاربر فعال در هر ماه.

معرفی

ZEDGE یک پلتفرم توزیع برای آهنگ های زنگ، تصاویر پس زمینه و سایر محتواها برای تلفن های همراه است. کاربران می توانند تصاویر پس زمینه، فیلم های کاغذ دیواری، آهنگ های زنگ و صداهای اعلان را مشاهده و دانلود کنند. به لطف این محتویات، کاربران می توانند دستگاه را به گونه ای که می خواهند شخصی سازی کنند. علاوه بر ارائه محتوای فوق، این برنامه از تنظیم این فایل های رسانه ای برای دستگاه پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، هنگامی که یک فایل mp3 را دانلود می کنید، برنامه از شما می پرسد که می خواهید با آن چه کار کنید. می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان آهنگ زنگ، صدای اعلان، زنگ هشدار، آهنگ زنگ برای مخاطب در فهرست مخاطب تنظیم کنید یا آن را در پوشه رسانه ذخیره کنید. حتی نیازی نیست مثل همیشه فایل را به صورت دستی به پوشه منتقل کنید.

مطالعه کنید

Avast Cleanup v6.1.0 APK بهینه ساز اندروید

فروشگاه فایل های چند رسانه ای متنوع

طبق برآوردها، ZEDGE بیش از 10000 والپیپر و بیش از 400000 آهنگ زنگ رایگان دارد. به لطف آن، می توانید بیشتر محتوایی را جستجو کنید که با نیازها و ترجیحات شما مطابقت دارد. با این حال، با این حجم از محتوا، ما باید به برخی از مسائل توجه کنیم.

اولین مشکل جستجو و فیلتر محتوا است. ZEDGE به دسته های اصلی، از جمله تصاویر پس زمینه، تصاویر پس زمینه ویدئویی، آهنگ های زنگ و صداهای اعلان تقسیم شده است. آنها در منوی ناوبری در سمت چپ صفحه مرتب شده اند. وقتی دسته مربوطه را انتخاب می کنید، صفحه به لیستی از محبوب ترین مطالب و موضوعات برجسته تغییر می کند. دوم، هنگام مرور محتوا در ZEDGE باید از شبکه بی سیم (Wifi) استفاده کنید. همانطور که گفته شد، این برنامه دارای صدها هزار محتوا از تصاویر، فایل های صوتی تا فیلم است. در صورت استفاده از شبکه تلفن همراه، داده های زیادی را از دست خواهید داد. استفاده از شبکه‌های بی‌سیم همچنین باعث افزایش تجربه، ارائه سریع‌تر محتوا و دانلود سریع‌تر می‌شود.

 ZEDGE (Subscription Actived) v7.28.4

 

دانلود با حجم 33 مگابایت

www.yekdown.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۳۰
fariba rahmanzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی