بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

بروزترین نرم افزارها

در این سایت قصد داریم بهترین نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

Telegram Desktop V3.5.1 Win/Mac/Linux + Portable تلگرام

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶ ق.ظ

Telegram Desktop  یک برنامه پیام رسان با تمرکز بر سرعت و امنیت است. فوق العاده سریع، ساده و در دسترس است. شما می‌توانید همزمان از تلگرام در همه دستگاه‌های خود استفاده کنید. در نتیجه پیام‌های شما به‌طور یکپارچه در هر تعداد از تلفن‌ها، تبلت‌ها یا رایانه‌هایتان همگام‌سازی می‌شوند. با تلگرام می‌توانید پیام‌ها، عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های هر نوع (doc، zip، mp3 و غیره) را ارسال کنید و همچنین گروه‌هایی برای حداکثر 1000 نفر یا کانال‌هایی برای پخش برای مخاطبان نامحدود ایجاد کنید. شما می توانید به مخاطبین تلفن خود پیام بفرستید و افراد را با نام کاربری آنها پیدا کنید.

 Telegram Desktop همچنین دارای اعلان‌ برای پیام‌های دریافتی است و از ارسال فایل و عکس پشتیبانی می‌کند.  همچنین با هر فرمتی، از جمله اسناد، آرشیو، فایل‌های موسیقی یا تصاویر سازگار می باشد. البته مانند هر برنامه پیام رسانی دیگری، مکالمات را می توان با استفاده از شکلک های خنده دار مختلف غنی کرد.

ویژگی ها

برخلاف سایر ابزارهای ارتباطی ، Telegram Desktop یک سرویس مبتنی بر فضای ابری با بالاترین درجه امنیتی است که با الگوریتم هایی پیچیده رمزگذاری شده اند. شما با راه اندازی اکانت تلگرام خود در دستگاه های مختلف، متوجه نمایش تمامی پیام های ارسالی و دریافتی دستگاه اولیه در دستگاه جدید خواهید بود. سرویس ابری به شما این امکان را می دهد که تمامی محتوای ارسالی و دریافتی خود را در تمامی دستگاه ها و در هر نقطه ای از دنیا به همراه داشته باشید. با آنکه تنها تقریبا 2 سال از در دسترس قرار گرفتن این برنامه می گذرد، هم اکنون می توان تلگرام را به پرطرفدارترین و موفق ترین اپلیکیشن ارتباطی در تمامی دستگاه ها و پلتفرم ها به شمار آورد.

امکانات

Telegram Desktop در تمامی پلتفرم ها نظیر اندروید، آیفون، مک، لینوکس و ویندوزفون ارائه شده است. شما توسط نسخه دسکتاپ قادر به اشتراک فایل نیز خواهید بود. در نتیجه نرم افزار بعد از نصب لیست مخاطبین، شیوه های ارتباط را پیشنهاد می دهد. در هنگام نصب نرم افزار از شما یک نام و شماره معتبر برای ارسال کد امنتی را درخواست می کند. شما توسط نرم افزار قادر به ایجاد گروه هایی با بیش از 200 نفر از لیست تماس خود می باشید و می توانید پیام خودتان را به بیش از 100 نفر از گروه همزمان ارسال کنید.

نسخه ویندوز
 Telegram Desktop v3.4.8
دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 30 مگابایت
دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 33 مگابایت
 Telegram Desktop 3.0.1 Portable
دانلود با حجم 73 مگابایت
نسخه مک
دانلود با حجم 18مگابایت

 نسخه لینوکس

دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 38 مگابایت
دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 43 مگابایت

www.yekdown.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۳۰
fariba rahmanzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی